Történet:
A Yess! márkanévet a nagy múltú Glóbus konzervgyár hozta létre az ezredforduló környékén. A nagyfogyasztói népszerűségnek örvendő Glóbus szószok pótlására, melyet egy multinacionális cég vásárolt meg és használ azóta is. Ezen szószok alternatívájaként született meg a Yess!
Ezt követően eladásra került és bár piacon maradt és működött, de leginkább a gasztro üzletágban volt sikeres az értékesítés.
Jelen:
Ebben az évben 2020-ban a termékek új lendületet vettek egy új vállalkozás keretein belül, és új stratégiai célokkal kezdtünk neki a termékek bevezetésének és a Yess márka építésének.
Stratégiai célok:
Cégünk továbbra is egy 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozás, mely a kiválóan kidolgozott receptúrájú, klasszikus íz világú, ár értékarányban rendkívül jól pozícionált standard minőségű ételízesítőket kívánja minél szélesebb körben eljuttatni a fogyasztókhoz. Vállalatunk stratégiája a Yess márkanevű termékek széles körű megismertetése és megkedveltetése a fogyasztókkal elsősorban a magyar piacon. Magyar munkaerő által és az adottságokhoz igazítottan magyar alapanyagok felhasználásával. Meghatároztuk, hogy minden termékünkhöz lehetőség szerint magyar alapanyagokat használjunk fel, ezzel segítve a magyar gazdaság további növekedését. Természetesen a versenyképesség megőrzése mellett.
A Yessmagyarország Kft. eszmeiségéből és cégfilozófiájából kiindulva képes a technológiai változások gyors lereagálására. Célunk a piaci igényekre való gyors megfelelés és fogyasztók minőségi ellátása, kiszolgálása.
Marketing:
Nagyon fontos számunkra, hogy a piacon egy elérhető áru minőségi terméket tudjunk kínálni fogyasztóinknak.
Ételízesítőink direkt megismertetését a vevőkkel rendkívül fontosnak tartjuk. A márka építése hangsúlyosan fontos számunkra. Célunk, márkánkat minél többen megismerjék, megszeressék, és kellemes érzések társuljanak hozzá, keressék azt az üzletekben. Ehhez a következő évben kóstolókkal, fogyasztásösztönző promóciókkal, tematikus médiákban való megjelenésekkel, facebook, instagram jelenléttel, influencer közvetítésével kívánjuk népszerűsíteni.
Ezen kívül szeretnénk segíteni és együttműködni kereskedelmi partnereinkkel az Ő filozófiájukat és törekvéseiket segítve. Amennyiben a piacon a nedves ételízesítő kategóriában sajátmárkában gondolkodnak, cégünk hajlandó ebben együttműködni a fejlesztésekben segíteni speciális és esetlegesen kisebb egyedi volumenek legyártásában is rugalmasan részt venni.
Fejlesztés:
Maximálisan fontosnak tartjuk, hogy fejlesztéseink mindig piackutatásokon és a piac igényeinek legjobb megismerésén alapuljanak. Innovációban élen járjunk.
Legújabb fejlesztésünk eredménye a gluténmentes termékcsaládunk, melyek egyedülállóak ebben a termékkörben.
Elsődlegesen ajánlom az Önöknek a 300g-os termékcsaládunkat, mely kimondottan a kis boltoknak biztosít minőségi terméket kisebb flakonos kiszerelésben (majonéz, ketchup, mustár, barbecue, pizza, chili szószok ) Hiszen-e termékek fajlagos árban kedvezőbbek, mint a tubusosak és a kis kézre álló flakonok nagyon praktikus kiszerelésűek a fogyasztók számára. Csomagolásfejlesztésekkel szintén a kor követelményeinek meg szeretnénk felelni aktuálisan és előremutatóan.
Yess! Magyarország Kft.
Yess! Magyarország Kft.